2010. december 13., hétfő

Zajlik az......

élet nálunk, függetlenül attól, hogy nem írok semmit. Kedvem nem a legjobb, és ebből kifolyólag egyáltalán nincs karácsonyi hangulatom. Persze ettől függetlenül történnek velünk dolgok. Leginkább Cini körül.
Januártól pl. lesz neki kivehető éjszakai fogszabályzója. Múlt héten voltunk dokinéninél. Szerencsére még nincs nagy baj, és remélem ez a kivehetős elég is lesz ahhoz, hogy szép mosolya legyen a csajszinak. Ortopédián is voltam vele, mert kezd bütyke lenni. Szerencsére még itt sincs nagy baj, ludtalp betétet kell beszereznem a gyereknek.
Szombaton Luca napi vásár volt a suliban, ismét varrtam, hogy legyen osztálypénzük. Sikerült is eladni pár szépséget. Még szerencse, hogy sokat csináltam, így maradt még itthonra is. Ezenkívül még táncház is volt a suliban, ez jótékonysági alapon ment, mert mint kiderült az őszi szünetben betörtek a suliba és célirányosan csak a suli felújítására szánt pénzt vitték el. ÁÁÁÁ nem volt belső ember. :-( Szakadna le a keze az ilyennek.
Vasárnap pedig barátnőm (aki egyébként Cinus keresztanyukája) kislányának volt a keresztelője. Olyan szépek voltak. Készült rólunk fénykép is, majd, ha megkapom megmutatom.
A múlt héten pedig Karcsival kettesben Bécsben voltunk az adventi vásáron. Hogy ott mennyi ember van. Amikor a buszunkra vártunk olyan sok csoport volt, hogy a rendőrök lezárták a környéket. Komolyan ennyi embert utoljára az aug. 20.-ai tűzijátékon láttam. Na jó lehet, hogy a tűzijátékon kevesebben voltak.
Szóval zajlik az élet körülöttünk, még ha nem is vagyok jól a bőrömben.
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails