2011. január 21., péntek

Félévi bizik

Ma hazahozták csemetéim a félévi bizonyítványokat.

Szilveszter átlaga 3,4 lett. Csak 3-as és pár 4-es. Igazából jobb lett, mint amire számítottam, az év közbeni jegyei alapján. A töri 3-án azért meglepődtem, mert abból jobbat érdemelt volna. A tanár kiszúrásból adott neki egy fekete pont miatt 1 jeggyel rosszabbat. :-( Ja és az én fiam egy UFO. Más gyerek az intőit dugdossa a szülei elöl. Sziszi a két dicséretét felejtette el megmutatni.Egyébként meg holnap megy központi felvételit írni magyarból és matekból. Remélem jól fog sikerülni, mert nagyon szeretném, ha felvennék Őt a kiválasztott suliba.

Cintia még csak szöveges értékelést kapott. Magyar nyelv és irodalom, matek, környezet kiváló, német nyelv jól megfelelt. Reggel a német tanító néni azt mondta, hogy azért csak jól megfelelt, mert rendetlenül vezeti a füzetét, és időnként elfelejt leckét írni. Ettől kicsit kiakadtam, mert minden áldott nap kérdezem Cinust a leckékről. Sajnos nem vagyok ott, hogy halljam tényleg nincs. Erre jobban oda fogunk figyelni a második félévben.

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails