2011. május 16., hétfő

Én kis kertész vagyok......

Sajnos a kertem nagyon, de nagyon kicsi, sőt még annál is kisebb. Tulajdonképpen egy mini erkély szerű képződményen van pár virágládám. Ezekben a ládákban nevelgetem a kis virágjaimat. Van 3 tő levendulám, 2 tő szunyogűzőm, 3 tő árvácskám, 2 tő margaréta, egy kaspónyi petúnia. Ezen kívül estikét vetettem tavasz elején, ami az egyik női hetilap ajándéka volt. Ja és ne felejtkezzem meg a kukac virágjaimról sem, amik már évek óta díszítik a ládákat. Már ki sem tudom irtani őket. Nem mintha szeretném. Szóval ezeket a drágaságokat ápolgatom, nevelgetem, etetem-itatom őket. És tegnap mit látok? A levendulám bimbókat növesztett magán. Hogy én milyen boldog lettem, elmondani sem tudom. Gyorsan le is fényképeztem a kiskertemet! Annyira szeretnék egy kis kertecskét, ahol tudok kapirgálni, virágokat babusgatni, szeretgetni.


Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails