2009. szeptember 21., hétfő


Hát itt van ismét a suli! Szilveszter 7. osztályba, Cintia pedig 2. osztályba megy. A füzeteket, és egyéb kiegészítőket a hétvégén megvettük. Holnap lesz az iskolában a tankönyv vásár. Nem mondom, hogy az "ingyenes" oktatás eddig mennyibe került, mert ismét elsírom magam. Még az a szerencse, hogy Karcsi is és én is kapunk beiskolázási segélyt a munkahelyünkön. Párom jegyeket, én pedig kp. kaptam. Ez utóbbi azért jó, mert a tankönyveket jegyre nem lehet megvenni. Ki van ez találva!!!!!!!
Cinita már várja az iskolát, bár gyakorolni nem nagyon szeretne, pedig most már azért kéne. Szilveszter egyáltalán nem várja a sulit, de ezen nem csodálkozom. Sajnos Ő az egész iskolásdit valahogy nagyon nem veszi komolyan, pedig már több módon próbáltuk vele megértetni, hogy az Ő érdeke lenne. Minél jobb az bizije, annál nagyobb az esélye, hogy bekerüljön abba a suliba amit kinézett magának.
Nekem is kezdődik a suli. Én is pihiztem a nyáron, bár azért a szuper jó kis számvitel könyvemet azért olvastam, tanulgattam belőle, mert ez nem az az anyag, amit csak úgy ismét el lehet kezdeni, ezt muszáj folyamatosan szinten tartani.

A gyerekeknek az évnyitó szeptember 1-én lesz. Sziszikém ezt most megússza, mivel Ő ma ment még egyet nyaralni Anyuval, Öcsémmel, és a feleségével Beával. Görögországba megy a kis mázlista. Mit mondjak nagyon irigylem, még sosem voltam Görögországba. Persze annak nagyon örülök, hogy Ő eljut oda. Remélem, hogy sok szép élménnyel jön majd haza, és így a sulikezdés is könyebb lesz neki.


Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails