2009. szeptember 21., hétfő

Vége a hallgatásnak!



Eddig nagyon elhanyagoltam ezt a bloggomat, de úgy döntöttem, hogy a családdal kapcsolatos dolgaimat itt fogom lejegyezni, a másikon pedig hobbimmal kapcsolatban mindent. Remélem, hogy a gyerekek és kis családom sok-sok irogatni valót ad nekem.


Na és akkor egy friss:


A hétvégén Balatonon voltunk egy kis csajos bulin. Igazából munkahelyi kiruccanás volt. Évente 2 alkalommal a munkahelyem "elkéri" az önkormányzattól a balatoni üdülőt, ahol egy kis kikapcsolódásra le lehet menni, annak aki szeretne a munkatársaival, főnökeivel eltölteni egy hétvégét bulizás (ezt szigorúan veszik) céljából. Ilyenkor bográcsozunk, kirándulunk, beszélgetünk, nevetgélünk, iszogatunk és, ha jó idő van fürdünk a balcsiban. Na szóval itt voltunk. Mivel anyukám a munkatársnőm (ő munkaügyes, én pénzügyes) együtt mentünk + a bérügyes kolléganő. Pénteken délután indultunk, szépen elterveztük a menetrendet, de a MÁV felülírta. 2,5 órát késett a vonat, így nem értük el a csatlakozást. :-( Persze megoldottuk, hiszen ügyes csajok vagyunk mi! A délután többi részét azzal töltöttük, hogy jól befagyiztunk, isteni nagy fagyikelyhet rendeltünk, sétáltunk, sokat dumcsiztunk. Este 11-kor pedig megvacsiztunk. Ekkorra lett ugyanis kész a bográcsban főtt paprikáskrumpli. Ezt nem mi csináltuk, csak élveztük az ízét! :-) szombaton nagyot kirándultunk, vásárolgattunk, és ismét fagyiztunk egyett. Esküszöm ezen a 3 napon vagy 5 kilót híztam. Azóta is folyamatosan éhes vagyok, mert kitágult a gyomrom. Szombaton emberi időben volt a vacsi. Hét vezér tokány. Sajnos csak 3 vezért találtunk a többi 4-nek sikerült meglógnia, viszont isteni finom volt, jó kis szafttal. Nagy adag nokedlival. Ja és repetáztam is, igaz akkor már csak szaftot szedtem, és kenyérkével tunkoltam. Tudodm nem illik egy jólnevelt hölgynek ilyet csinálni, de hát isteni!


Vasárnap kora délután értünk haza. Megmondom, nagyon jól esett, hogy pár napig nem nyúznak a gyerekeim, de a végén már nagyon hiányoztak. Anyuval viszont megbeszéltük, hogy 2-3 havonta csinálunk egy ilyen csajos napot-hétvégét. Időnk és anyagiak függvényében.


Hirtelen ennyi!






Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails