2010. március 28., vasárnap

A születésnap

Anyai nagymamám március 30.-án tölti be a 90. életévét. Ennek megünneplésére azt találtam ki, hogy összehívom Mamikám összes rokonát. Anyuval közösen készültünk a nagy eseményre. Még januárban körbeírtam mindenkinek, hogy a március 27.-ét tegyék szabaddá, és jöjjenek el. Mindenki nagyon örült az ötletnek, és rögtön igent is mondtak. :-)
Sajnos a kezem miatt nem tudtam úgy készülni sütni, főzni, mint ahogy szerettem volna. Az ennivalók egy részét Karcsi csinálta az én távirányításommal. Mondtam is, ha rossz lesz, majd azt mondom, hogy azért mert Ő elrontotta! Szerencsére erre azért nem kellett sort keríteni, mert finomak lettek az étkek. Anyu is jó sok mindent csinált, és a vendégek sem jöttek üres kézzel, pedig senkit nem kértünk arra, hogy hozzon "belépőt". Tortából is volt jó sok. Anyuval rendeltünk Maminak egy olyan tortát, amilyen Cini szülinapján is volt. Ezen kívül volt még legalább 3-4 féle amit a család hozott. Ezek mind, mind saját kezüleg készültek. Annyit ettünk ittunk, hogy a végén már mozdulni sem tudtunk.
Nagyon jó volt beszélgetni az unokatesókkal, akikkel sajnos ritkán találkozunk. Én nagyon szeretném, ha több ilyen összejövetelt tudnánk rendezni, akár indok nélkül is.
Nagyikám nagyon boldog volt, bár szegénykém elfáradt már a végére. Anyu mesélte, hogy este mielőtt lefeküdt még akkor is csak örömködni tudott, meg, hogy milyen szép meglepetés volt neki, mennyire örült, hogy így együtt látta a családját, meg, hogy ezek szerint szeretik őt a gyerekei, unokái, dédunokái. ezen én egy kicsit csodálkoztam, hiszen Mamikát nem lehet nem szeretni!!!!!!!!
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails