2010. április 3., szombat

Húsvéti tojások

Sajnos csak ma tudtam elkezdeni készülődni a húsvétra. Reggel már megfőztem a sonkát, majd a sonkalében a töltött káposztát. Ez utóbbit Szilveszter már le is meózta. :-) Azt mondta, hogy finom, bár szerintem akármilyen rossz is lenne, Ő akkor is megenné, mert imádja.
Délután pedig nekiálltam ezeknek a gyönyörűségeknek az elkészítéséhez. Így sem mutatnak rosszul, de élőben (főleg a zöld-drapp) nagyon tutik. Úgy néznek ki, mint egy Fabergé tojás. Amikor elkezdtem arra gondoltam, a locsolók fogják kapni, de meggondoltam magam! Most egy szép kis barka csokron csücsülnek más tojásokkal.
Sajnos a csuklón nem igazán örült a mai napnak. Főzés, cipekedés, vasalás, dekoráció. Most megint nagyon fáj. Valamikor meg fogok gyógyulni????  Ettől függetlenül vannak még terveim erre a két napra. Szeretnék varrni egy tavaszi koszorút, és sok sok kis csibét, amit majd a kollégáimnak fogok adni megkésett húsvéti ajándékként. Remélem utólag is örülni fognak neki! Előre nem ment a munka, de majd jövőre!

Boldog Húsvéti Ünnepeket!

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails