2010. június 18., péntek

Hópihe 2 éves

Június 15.-én töltötte be szeleburdi, papucs tolvaj kutyink a 2. életévét. Ebből az alkalomból felköszöntöttük őt egy 2 emeletes "tortával". A torta 2 konzervből készült a gyertya pedig egy "kutya fogkefe" rágcsa volt. El is énekeltük a boldog születésnapot, de azt hiszem nem igazán hatotta meg. A kaja viszont annál jobban felkeltette az érdeklődését. Szerintem teljesen tisztában volt azzal,hogy azt Ő fogja kapni. Szegény Cinit alig bírtam lefényképezni, mert majd szétszedte érte. Aztán meg szerettem volna egy olyat, amikor elkezdi kajolni a tortáját, de nem tudtam olyan gyors lenni. A cucc a tányéron aztán szépen szétcsúszott, így a nagy része a parkettán landolt. Mondanom sem kell, hogy szépen feltakarított maga után a drága! :-)

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails