2010. június 13., vasárnap

Elmaradások

Rengeteg dolog történt nálunk mostanság, de sajnos időm írni nem nagyon volt. Meg a gépem is rendetlenkedik (sokszor percekig tart mire 1 oldalt betölt), ezért kedvem sem volt igazán, hozzá. Most van egy szuszanásnyi időm, és remélem a türelmem is kitart.
Tehát: Cintiának megvolt a művészi torna és néptánc záró fellépései. Mindkét alkalommal videóztam, de még nem töltöttem fel a gépre (lásd fentebb). Remélem azért előbb utóbb sikerülni fog. Kiscsajszi nagyon ügyes volt, és élvezte mindkettőt. Mondjuk nem tudom, hogy honnan van benne ennyi energia. :-)
Június 10.-én ismét vizsgáztam, most szervezésből. Eredmény még nincs. Még két vizsga van hátra, Július 1. és 8. Mondtam már Karcsinak, ha vége lesz és minden sikerül, akkor kérek egy polót, amire az lesz írva "Mérlegképes könyvelő vagyok!" és ebben fogok egész nyáron járkálni. Már nagyon várom azt a pillanatot. Nem is tudom mit fogok kezdeni a rengeteg szabadidőmmel. :-) Na jó tudom, végre a hobbiaimmal fogok tudni foglalkozni!!!!!!!
Aztán volt Cinus névnapja, ebből az alkalomból strandoltunk egy nagyot tegnap. Mi nem igazán tartunk nagyon nagy névnapi bulikat, inkább ilyenkor együtt vagyunk, közös programokat szervezünk. Ez most Cinus kérése volt.
Még egy nagyon fontos dolog történt. A legeslegkedvesebb barátnőm, aki egyben Cintia keresztanyukája, ma hajnalban világrahozta második lányát. Alexandra Viktória 3330 g és 59 cm. Tegnap délután beszéltem vele telefonon, és még semmi jele nem volt, hogy ki akar bújni a kiscsaj, de én mondtam neki, hogy jön a hidegfront, tuti mára kezében lesz a csajszi. És tessék, megint igazam lett!!!!!!
Hogy a lottószámokat miért nem tudom megjósolni???????
Ja és, hogy ne feletkezzem meg még egy születésnap lesz, mégpedig Hópihe 15.-én 2 éves. Már nagyon készülünk rá. Képes beszámolóval is érkezem majd.
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails