2010. május 31., hétfő

Ovimajális

  Igen tudom , már iskolás mindkettő. :-) Szóval az úgy van, hogy Cinus ugye jár művészi tornázni, amit még az oviban kezdett, és a suliban is folytatja. Az edzőjük ugyanaz, mint aki az oviban is volt, és ezért minden évben ilyenkor május végén az oviban tartandó majálison fellépnek az iskolás művészisek. Főleg azokat szereti vinni Bea néni, akik oda jártak oviba. Így, ha máskor nem is legalább ilyenkor láthatjuk az óvónéniket. Most is volt nagy örömködés, mert Cinit nagyon szerették, és viszont. Idén pillangótáncot táncoltak. Sajnos a többi kép nem lett jó, így ennyivel kell beérni.

Más:Cinus ma játszott egy keveset a számítógépen, ahol különböző utasításokat írtak ki az egyik ilyen az volt, hogy hogyan haladjon a karakterrel. Oda volt írva, hogy a SHIFT gombot lenyomva egy másik betű lenyomásával tud előre menni. Egyszer csak jön Cini, hogy segítsek már neki, mert egyszerre nem tudja lenyomni az "s" "h" "i" "f" "t" billenytyűket. Elöszőr nem is értettem mit akar, de amikor mégegyszer elmondta, úgy elkezdtem nevetni, hogy a könnyem is kicsordult. Mondtam is Karcsinak, hogy tiszta anyja a gyerek. Én ugyanis jó 10 évvel ezelőtt az első e-mail címet így írtam le "kicsi kukac freemail.hu". Ekkor mi még egy munkahelyen dolgoztunk Karcsival, és ott Ő volt az informatikus, tehát nála landolt elsőként ez a papír. Természetesen azóta is rajtam röhög.
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails