2010. május 28., péntek

4 nap alatt .....

kiolvastam az Alkonyat c. könyvet. Sok jót hallottam róla, meg olvastam is itt egy-két bloggon. Már egy ideje kerülgetem a könyvet, de mivel még tanulok (már nem sokáig) nem akartam belekezdeni. Aztán eljött a pünkösd hétfő, és én meglátogattam a barátnőmet, aki 8 hónapos terhes. Mivel a város másik végén lakik, így gondoltam utazás közben olvasok valamit, és pont szembe jött a könyv. Mit mondjak, alig bírtam letenni. Inkább nem hímeztem, nem varrtam, és nem aludtam esténként, csak olvashassak. Szó szerint faltam a betűket! Mondjuk már alapjáraton ki voltam éhezve egy jó könyvre, hát most megkaptam. Itthon megvan a 2. része is, de azt most Sziszi eldugta előlem, mert most nagyon nem kéne mással foglalkoznom, mint a tanulással. Szóval, ha meglesz az utolsó vizsgám is, jutalomképpen kiolvasom a többit is. Addig meg beszerzem a 3. és 4. részét is! :-)
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails