2010. május 25., kedd

Szivárvány

Kezd elegem lenni már ebből az időjárásból. :-(
 Ma délutásn is-mint mostanság szinte minden nap-egyik pillanatról a másikra esti sötétség lett, majd a következő pillanatban leszakadt az ég. Egyébként én szeretem ezeket a viharokat, mert elindul a szervezetemben az adrenalin, és ezt a pörgést átragasztottam már a gyerekekre is. Mindhárman álltunk az ablakban és szinte örömsikoltozások közepette néztük a vihart, ami most nem csak esőt, hanem jeget is hozott.Szóval szeretem ezeket a viharokat nyáron max 2-3 alkalommal, de nem minden nap, már hetek óta.
Amúgy a vihar amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan ment is. Az elész nem tartott tovább 15 percnél, és utána ki is sütött a nap. Majd pár perc múlva hallom ám Sziszit, hogy lelkesen kiabál Cinusnak, hogy szivárványt lát. Nekem sem kellett több, fényképező elő, irány az erkélyszerű képződmény, és katt, katt. Ezek készültek.
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails