2010. július 11., vasárnap

Nem férek a bőrömbe

Hírtelen annyi szabadidőm lett, hogy nem tudok mit kezdeni vele. Mondták többen, hogy furcsa üresség lesz bennem, de nem igazán hittem benne. Pedig igazuk lett. Olyan furcsa, hogy nem kell tanulni, készülni, izgulni meg ilyesmik. Gondolkoztam mit is kezdhetnék a szabadidőmmel, és csing rájöttem. Át kell rendezni a szobát. Ennek azt hiszem csak én örültem, Karcsi nem annyira. A szekrényeket ugyanis neki kell tologatnia. Szóval kitaláltam, hogy a sötét sarokból sokkal jobb nekem, ha a világos sarokban van a hobbi sarkom. Mire a végleges állapot kialakult, addig 4x vonszoltuk körbe a szobán az összes szekrényt. Majd fúrtunk, pakoltunk takarítottunk és íme a végeredmény. :-) Nekem nagyon tetszik!
Ja és az én drágámtól kaptam egy "gombot a kabáthoz". Na jó érthetőbben. Kaptam egy egeret a leendő notebook-omhoz. :-) Swarovski kristályokkal és természetesen rózsaszín!
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails