2010. július 16., péntek

Ilyen volt.... ilyen lett....

Cinusnak tegnap levágattuk a haját. Én már több alkalommal megkérdeztem, hogy nem szeretne-e rövidebb hajat, de eddig minden alkalommal mereven elzárkózott az ötlettől. Most, hogy megjött ez a nagy kánikula nagyon szenvedett a nagy haja alatt. Mindig is izzadékony volt, de az utóbbi napokban láttam, hogy szó szerint szenved. Hiába kötöttük fel reggel a haját, délután össze vissza lógott mindenfelé a haja. Ő volt aki kérte, hogy legyen rövid. Mondjuk tüsit szeretett volna, de azt még nem éreztem neki valónak, így kleopátra jellegű lett a frizurája. Nekem nagyon tetszik, és valahogy nagylányosabb lett tőle az arca. A fodrász többször megkérdezte, hogy biztosan le akarjuk-e vágatni, mert olyan szép hosszú (már majdnem a derekáig ért), de Cinus nagyon határozott volt. Aztán amikor a hajkupac a földön landolt, olyan furcsa érzés volt, mintha egy részét veszítettük volna el. Egy darabig csak ültem és bámultam a haját a földön. Viszont a tudat, hogy Cininek így jobb, kényelmesebb, és nem utolsó sorban tetszik is neki, megnyugtatott!
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails