2010. augusztus 6., péntek

Hazajöttünk

Lassan 1 hete, hogy hazajöttünk a nyaralásból. Sajnos az idő nem volt hozzánk túl kegyes, igaz nagyon kegyetlen sem. A legrosszabb szombaton volt, mert akkor tényleg egész nap esett az eső. Viszont mi kiszúrtunk vele és elmentünk egy élményfürdőbe. Cinus nagyon élvezte, csúszdázott, bugyborékba ült, meg egyéb nyalánkságok. Voltak gyógyvizes medencék is, ami igazán különleges, hogy sós volt a vize. Én ilyennel még nem találkoztam máshol. Ja és az egyik ilyen sós gyógymedence kinti volt, és benne egy koktélbár. Cinus nagyon élvezte, hogy a vízben lehet innivalót kérni. Ő alkohol menteset mi alkoholos koktélt szürcsölgettünk.
Ezenkívül voltunk még Siófokon, ahol készült rólunk egy jópofa fénykép. A királyi család! :-) Anyu azóta is magán nevet, hogy hogyan néz ki, pedig szerintem pont olyan mint egy anyakirályné. Én pedig kaptam egy ékszertartót. Mikor Siófokon voltunk minden alkalommal jól megnéztem magamnak, hogy, de szeretnék én egy ilyet. Most pedig megkaptam. Alig vártam, hogy visszaérjünk a házhoz, rögtön fel is díszítettem. Sajnos az idő nem tette lehetővé számomra a Balatonban való fürdést, így ez nekem most kimaradt, de Cini és Karcsi nálamnál jobban bírják a hideget, így Ők bemerészkedtek. Egyébként Cintia kipróbálta magát, mint horgász. Egészen jól ment neki. Fogott egy vödörnyi snecit. Aztán amikor elmentünk enni kint hagytuk ezt a vödröt halastul a teraszon. Mire jóllakottan visszaértünk a halaknak hűlt helye volt. Viszont éppen láttunk elsuhanni egy vörös macskát. Másnap ismét elment horgászi a csajszi, megint hazajött egy vödör snecivel, de ekkor már rutinos volt. Fogta a halakat, és megetette a szomszédban lakó két helyes fiatal cicát. És itt kezdődtek a gondok, azóta ugyanis Cini egy macskáért könyörög. Ilyenkor persze nagy az egyetértés a gyerekek között, úgy összefogtak, hogy csak na! Együtt tervezgetnek, könyörögnek, netet bújják. Szóval sarokba lettem szorítva, de ez már egy másik történet.
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails