2010. augusztus 11., szerda

Erik a cicó

Nyaralás óta nyúztak a gyerekeim azért, hogy legyen egy cicánk is. Természetesen először körbejártam a témát és kiderítettem, hogy a mi kutyusunk kompatibilis lenne egy cicával Majd nekiálltam keresni egy cicát. Az egyik bloggos barátnőm ajánlott egy kedves macskaimádó hölgyet. Vele vettem fel a kapcsolatot, és levélváltások, és fényképek megtekintések után, ma elhoztuk Eriket. Ő egy mentett cicus, akinek nagy előnye, hogy kutyák között élt eddig, így nem volt neki újdonság egy eb. Kb. 2 hónapos, és ivartalanítva van. Tehát Erik mától a családunk legújabb tagja. Remélem jól fogja érezni magát közöttünk.
Mióta itthon van már felfedezte a lakást, és olyan helyeken is járt már, ahol én elképzelni sem tudtam volna. Cini persze követi mindenhová, vagy éppen cipeli magával. Erik Cinus szobájában rátalált az ágytakaró plüssre, ami nagyon tetszik neki, most is azt gyömöszöli. Kapott enni is, és el is fogadta, persze Hópihe is megkóstolta, mondjuk a cic is Hópihe kajcsiját, így rendben is vannak. :-)
Kíváncsi leszek az éjszakára, meg remélem, hogy jól összebarátkozik a kutyi és a cicó és sok szép évük lesz együtt!
Cinella

3 megjegyzés:

Rita írta...

Örülök, hogy egy megmentett cicának adtatok uj otthont, és ezzel együtt esélyt egy szép hosszu macskaéletre!!! Legyen sok örömötök egymásban!!!

Névtelen írta...

Isten hozta Erik cicót! :D A cicák nagyon mókás és kíváncsi állatok! Sok öröme van benne az embernek, főleg a bezárt, és szomorkás napokon. Igazi egyéniségek, és nagyon hálásak tudnak lenni! És taníthatóak is, bár azért a szabályokat csak érdekből tartják be, és ha lehet úgy tesznek, mintha nem is lennének szabályok. Nagyon tudnak szeretni, és ragaszkodni! :D
Gratulálunk, hogy cicó tulajdonosok vagytok! :D

Cinó Anyci írta...

Szia a névtelen bejegyzés én voltam, mert nem tudtam bejelentkezni a blogra. Most viszont jelentem itt vagyok és írok újra. Puszi Edina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails