2011. április 19., kedd

Csajos nap és felvételi

Kezdem az utóbbival. Szilvesztert felvették abba a középiskolában, ahová nagyon, nagyon szerettük volna. Már tegnap is néztem a neten, de akkor még nem volt fent. Mai reggelemet is azzal kezdtem, hogy ránéztem az iskolák honlapjára először azt az iskolát néztem meg amelyiket harmadiknak jelöltünk meg a sorrendbe, viszont biztos volt, hogy felveszik, mert 23. volt a rangsorba. Ott nem találtam a nevét. Ekkor már elkezdtem remegni az izgalomtól. Rámentem annak a sulinak a honlapjára, amit első helyre jelöltünk. Ott egy kicsit macerás volt a dolog mert be kell írni a gyerek OM azonosítóját. Mivel fejből azért ez nem megy előkerestem, beírtam, és na itt szakadt el a cérna. Remegtem mint a nyárfalevél és örömömben sírtam. FELVETTÉK!!!!! Ráadásul a 4+1 évfolyamra. Ez azt jelenti, hogy az első évben angolt tanulnak kiemelt szinten. Szóval ez már hab volt a tortára, mondjuk ez volt a főfőfő cél, de kiegyeztem volna a sima 4 éves képzéssel is. Mondanom sem kell, hogy sírva hívtam Sziszit, Karcsit, Anyut. Én most nagyon-nagyon boldog vagyok!!!!!!!!

Csajos napunk pedig Cinivel az Ő kérésére szombaton volt. Reggel elmentünk itt Békáson vásárolni. Választott magának egy szoknyát, ami azért meglepő, mert eddig nem tudtam rá szoknyát ráimádkozni. Azóta meg le róla ezt a szoknyát. Vásárlás után moziba mentünk. Megnéztük a HOPP c. filmet, ami a húsvéti nyusziról szól. Nagyon édes film, és jó sokat nevettünk rajta. Megettünk egy nagy adag nacsoszt sajt szósszal, majd mozi után átmentünk plázacicákba. Cinus mindenáron vásárolgatni akart. Ezért elmentünk a Mammut-ba. Ott a Mekiben megebédeltünk, majd kóvályogtunk, nézelődtünk és természetesen vásároltunk is. Kapott egy cipőt, mert állandóan edzőcipőben jár, ami ugye szintén nem kifejezetten csajos. Na a cipőt sem tudom leimádkozni róla! A kép a házunk előtt készült róla vasárnap, amikor is elmentünk egy családi fagyizásra.
Cinella

1 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szervusz!

Nagyon szép Cinti ebben a ruciban!
Gratulálok Szilveszter felvételijéhez is!
Szép tavaszi napokat kívánok!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails