2011. november 4., péntek

Orchidea

Ma a Vajdahunyad-várában voltunk, ahol orchidea kiállítás és vásár volt. Mivel szabadságon vagyok az őszi szünetben, ezért ma mentünk, mert azt gondoltam, hogy talán kevesebben lesznek, mint hétvégén, és a virágok is szebbek még. Gondolom,szombat-vasárnap még több ember lesz kíváncsi ezekre a szépségekre, de még így is sokan voltak. Egy-egy növénykénél komoly helyezkedés volt a legjobb fényképekért. Szerintem nem is volt olyan látogató, akinél nem volt telefon, kompakt vagy profi gép. Én is csináltam vagy 200 képet, ezekből válogattam. Szívem szerint mindet megmutatnám. Remélem azért ez a kis montázs is megmutatja, hogy milyen szépségeket lehet látni.
 Azt azért elmondanám, hogy élőben 1000x szebbek! Ha kíváncsiak vagytok menjetek el Ti is!
És mondanom sem kell, hogy ezek a növények senkit sem hagynak hidegen, én pedig szerelembe estem az egyik fajtával. Cinussal el is neveztük őket kancsócskának, mert van egy kis öblös részük alul. Nekem meseszépek.
A kiállításon azt is megtudtam, hogy nem csak szépek, hanem hasznosak is. Erről bővebben ITT olvashattok.  Virágot most nem vásároltunk, bár nagyon szerettem volna, de anyagilag most nem engedhetjük meg, viszont tombolán sikerült egy furcsa kinézetű orchideát nyernem. A kiállításon nem láttam ilyet, és állítólag sok piros, apró virágja van, ami egy gömböt formál. Az Orchidea Társaság egyik vezetőjének a "gyermeke". Remélem sikerül virágot csiholnom belőle, illetve a meglévő két virágomból is.
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails