2011. december 26., hétfő

Karácsony

Elérkezett az idei karácsony is. Sajnos elég későn kezdődött a karácsonyi érzés. Ennek több okai van/volt. A van a munkahelyi bizonytalanság. Sajnos nem tudjuk mi lesz velünk. :-( Tudom ezzel sokan így vannak mostanság. A volt pedig, hogy idén sok "megrendelésem" volt különböző varrásra. Ennek nagyon örültem, és szívesen tettem eleget a kéréseknek. Cintia iskolájában is megrendezték a Luca napi vásárt, amire a tanító nénik már jó előre kérték, hogy készítsek egy-két dolgot. Így aztán szinte az utolsó napok maradtak arra, hogy készülődjek karácsonyra. Cinussal sütöttünk mézeskalácsot, és kókusztekercset is csináltunk. Beiglit az idén rendeltem.

Szenteste átjött Anyu és így(5+1 kutya) ünnepeltünk. Szerintem nagyon jól sikerült, és a csemeték is örültek az ajándékoknak. Szilveszter kapott egy Gitar hero nevű játékot, ami egy gitárból, dobból és egy dvd lemezből áll. Ezt az egész családtól kapta, mivel nem volt olcsó, de megérte, mert Sziszi nagyon örült neki, és tök jól elvannak együtt is. Sziszi gitározik, Cinus dobol, sőt még Karcsi is beszállt énekelni. Nekem már csak a röhögés maradt. :-)
Cinus egy nagy Legot, macikészítő készletet, titkos naplót, homokszínezőt kapott. Tegnap órákig rakosgattuk össze a legóházat. A csaj nagyon élvezi ezeket a közös játékokat.
Azt hiszem januártól fogyóznom kell, mert 2 napja mást sem csinálok csak eszek. Annyi finomság van, hogy nem lehet ellenállni. :-)Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails