2012. november 26., hétfő

Kézműves vásár

Szombaton Cintiával és egy blogos barátnőmmel Kismacs-Krisztivel elmentünk a PECSA-ba rendezett Kézműves kiállítás és vásárra. Cinus nagyon élvezte, mert rengeteg mindent ki lehetett próbálni. Pólót festett, gyertyát mártott, angyalkát készített, sőt még "aranyat" is mosott. Míg Cinus alkotott mi Krisztivel körbejártunk, mindent jól megnéztünk, sok mindent jól kibeszéltünk, és megbeszéltünk. Természetesen a vásárlás sem maradhatott el, pedig azzal a szándékkal mentem, hogy nem kéne több dolgot összevásárolni, de ezt nem sikerült betartanom. Velem jöttek némi fa gombok, szalvéták, repesztőlakk. Vittem fényképezőgépet is, de valahogy nem fényképeztem túl sokat, ellenben nagyon keveset. Az angyalkakészítést és a gyertyamártást egyáltalán nem, pedig akkora élvezettel csinálta mindet. Az "aranymosást" és a pólófestést viszont megörökítettem. Kövekből sokkal több lett a végére, csak akkor már én is nyakig vizes voltam.
 
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails