2012. december 1., szombat

Adventi koszorú

Mivel holnap lesz advent első vasárnapja, ezért ma ugye el kellett készülnie az adventi koszorúnak. Cintia pár napja megkérdezte, hogy idén csinálhatja-e ő. Mivel egyre ügyesbb, és gyönyörű dolgokat alkot, ezért bátran rávágtam, hogy persze. Meg is lepődött, hogy milyen könnyen beleegyeztem. Ma Cini és Karcsi nekiindultak beszerezni a hozzávalókat, majd itthon nekiállt és megcsinálta. Teljesen egyedül. Én ugyanis elhatároztam, hogy nem szólók bele. Azzal kezdte, hogy a gyertyákra ráragasztotta a szalagot, majd elhelyezte a koszorún. Mielőtt rögzítette volna a többi apróságot is odatette, hogy lássa hogyan fog kinézni a kompozíció. Többször megkérdezte, hogy szerintem így jó lesz-e, én meg mondtam, hogy ez most az Ő projectje és úgy lesz tökéletes ahogy megcsinálja. mikor mindennel elégedett volt ragasztópisztollyal rögzítette a terméseket, fahéjat, kis tobozokat, csillagánizst, fenyőágat. Végül pedig fagyöngyöt ragasztott a fahéjra. Szerintem meseszép lett, és nem azért mert a lányom csinálta, hanem azért, mert meseszép!!!!
 
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails