2009. október 15., csütörtök

39


Tegnap betöltöttem a 39. életévemet, és elkezdtem az utolsó évemet a 4.X előtt. Drága gyermekeimtől kaptam egy-egy gyönyörű szép rajzot. Sajnos Szilveszterét nem mutathatom meg, mert a szerző nem járult hozzá, hogy közkincsé tegyem. :-( Cintia megengedte, ezért ezt meg tudom mutatni. Köztudottan egérmániás vagyok, ezért a képek ezen téma köré épültek. Cini rajzán egérkék szaladgálnak és sajtból kirakták a 39-es számot. A háttérben látható puszinyomok tulajdonképpen a rajz hátulján vannak, csak szkennelés közben átsejlett. ;-)
Drága férjecském pedig elkészítette nekem az egyik kedvenc édességemet a tiramisut. Szerintem olyan finomat, mint amilyet Ő csinál nem tud más! Természetesen el is fogyott mind! Kaptam még tőle egy bokacsizmát, pont időben, mert megjött a tél. :-(
Anyukámtól pedig megkaptam a várva várt varrógépemet. Na jó már egy ideje velem van a gép, de mégiscsak most volt a szülinapom. Igazság szerint még csak a fele jár, mert a másikfelét a névnapomra kaptam, ami 1 hónap múlva lészen. :-)
Most pedig a lelkiekről. Igazából nem érzem, hogy lassan 40 éves leszek, sőt a napokban pont az jutott eszembe, hogy tulajdonképpen én még mindég gyerek vagyok. Ha valami problémám van rögtön Anyuhoz rohanok, vagy a páromhoz. Na jó azért nem vagyok egy nyámnyila, de mégiscsak jó dolog, hogy vannak akik melettem állnak, és segítenek, ha kell. Szóval nem lombozott le, hogy ismét eltelt 1 év. Lehet, hogy majd annak is eljön az ideje, de nem most. Persze lehet, hogy ez azért is van, mert rendre sokkal fiatalabbnak gondolnak, mint amennyi vagyok, és mikor megtudják a korom, komolyan tátva maradnak a szájak. Ezen én olyan jókat derülök, és persze, jól is esik!
Hát ennyi lenne az én szülinapi lelkecskémről!
Anyamancs, köszönöm Neked, hogy lehetek, nagyon szeretlek!
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails