2009. október 25., vasárnap

Cintia beteg :-(

Már megfigyeltük Cintiánál, hogy mindíg akkor betegszik meg, amikor több napos, sátoros, és egyéb ünnep van, és tuti, hogy a közelben nincs ügyelet, gyógyszertár. Most is ez történt. :-( 23.-ára virradó hajnalban arra ébredtem, hogy Cini átjött a szobánkba, hogy majdnem megfulladt a köhögéstől. Olyan ugatóan köhögött, mintha kruppos lenne (ezt is minden alkalommal produkálja, de szerencsére nem krupp). Rögtön kinyitottam az erkélyajtót, és betakargattam az ágyamban. Viszont éreztem, hogy nagyon forró. Lázmérés 38,2. Ment a panadol szirup, majd fél óra után ismét mérés 38,8. Na itt kezdtem pánikolni. Felhívtam az ügyeletet, de aztmondták ez nem vészhelyzet nem küldenek orvost. (Na ezt most nem kommentálnám.) Következő fél órában elkezdett lemenni a láza, és szépen elaludt az ágyunkban. Így viszont mi nem fértünk el az ágyban, Cini ugyanis képes egymaga elfoglalni egy kétszemélyes fekvő alkalmatosságot! Délelőttünk azzal telt, hogy ügyeletre mentünk-taxival-majd az ügyeletes patikát látogattuk meg. Szerencsére Cintiánál a láz általában fél napig szokott tartani. Kapott antibiotikumot, meg köptetőt. Lázcsillapításra azóta nem volt szüksége. Étvágy egészen jó, és a gyogyikat is beveszi, sőt Ő hozza, hogy kimérjük az adagját, pedig nagyon rossz az íze, meg is iszik utána egy vödör teát. Még köhög, főleg éjszakánként, olyankor több alkalommal is akár percekig hallom. Szerencsére van, hogy fel sem ébred, én viszont minig. Szegénykémnek jó kis őszi szünete lesz.
Azért jó dolog is történt, erről bővebben itt olvasható!

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails