2009. október 12., hétfő

Logopédia

Ma logopédusnál voltunk Cintiával. Én már tavaly is éreztem, hogy valami nincs rendben Cinivel, mert nem olvas szépen. Nagyon lassan, és látom rajta, hogy nagyon gondolkozik, hogy milyen betűt is lát. A tanító néni azt mondta, hogy majd belejön, de én kötöttem az ebet a karóhoz, így kaptam telefonszámot. Mára kaptunk időpontot. Mondanom sem kell, hogy a legnagyobb esőben kellett elindulnunk. Hiába volt esőkabát, gumicsizma, esernyő, bugyiig áztunk. Váltócipőt vittem, de ruhát nem. Szegény lánykám 1 órát ült ott vizes ruhában, és sajnos fűtés még nem volt. Remélem nem fázott meg! Hazafelé már nem esett, de nagyon fáztunk. :-(
A vizsgálat szerint Cininek diszlexiája van. Nem túl súlyos fajtája, de foglalkozásra kell járnia. Még nem tudjuk, hogy heti 1x, vagy 2x kell-e majd mennie. November elejétől lesznek időpontjaink. Olvasni nagyon lassan olvas, de érti a szöveget, kérdésekre tud válaszolni. Tollbamondásnál minden szót leír, de az ékezeteket nem teszi ki, és néha plussz betűket is beleír a szóba.
A foglalkozások kora délután lesznek, ezért Szilveszternek is komoly feladata lesz. El kell mennie Ciniért a suliba, elvinni a foglalkozásra, majd haza. Ettől kicsit félek, nem mintha nem bíznék a gyerekeimbe, csak eléggé parázós anyuka vagyok. Nekem is változnom kell, ez tisztán látszik. Emlékszem mi anno ennyi idősen már egyedül jártunk suliba és haza. Én valahogy ezt még nem merem megengedni Cininek. Sziszi persze már egyedül jön-megy, de Ő már 14 éves lesz!

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails