2010. január 9., szombat

Hókotró

Komolyan mondom vicces ami itt megy! Pénteken délután gyanútlanül ücsörgöm itthon és bambulom a tv-t. Egyszer csak a parkolóból hallom, hogy valami iszonyatosan zörög odalenn valami. Mikor már a kutya is felkenődött az erkélyajtóra, annyira nézte, hogy mi is történik, akkor már én is kimásztam a kényelmes fotelemből és kinéztem az ablakon. Mit látok? Egy hókotró ment körbe-körbe a parkolóban az autók között, és "takarítja" az útról a nemlétező havat! Értem én, hogy külterület vagyunk, meg parkoló, de azt nem lehet a központban felmérni, hogy már elolvadt a hó, és nem kéne kiküldeni a kocsit! Én még mindég nem tértem magamhoz, pedig tudom, hogy ez minden évben így van. Komolyan ilyen nehézkes a közterületeseknél a logiszita?
Cinella




Képet a netről vettem!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails