2010. január 3., vasárnap

Kenyeret sütöttünk!


Illetve Karcsi sütötte a kenyeret, én itthon sem voltam, mert dolgoztam. Mint írtam lentebb, Anyutól kaptunk karácsonyra egy kenyérsütőt, amit Karcsi szeretett volna nagyon. Örül is neki rendesen. Szóval a két ünnep között, míg én dolgoztam felvásárolta a Cora Hipermárket lisztkészletét. Legalább 6 félét vett. Azóta folyamatosan süti a kenyereket. mondjuk jó, mert így minden nap van itthon friss kenyér. A mérete sokkal kisebb, mint a bolti 1 kg-os kenyérnek, de sokkal finomabb, nem beszélve arról, hogy ennél tudjuk mit is eszünk! Készült eddig tökmagos, burgonyás, sokmagvas, fokhagymás. Még az olivás várat magára, de arra is nagyon készül az én párom! Cini is nagyon élvezte az első két sütést, azóta a friss kenyérillattal van jóban. Kicsit a sütési idő, az ami hosszú. 1 kenyér elkészítése 3,5 óra. így jól meg kell tervezni, hogy mikor is süssünk. Eddig ugye itthon voltunk, és majdnem mindegy volt, hogy mikor sütjük, de holnaptól meló.
Szilvia

1 megjegyzés:

Andrea írta...

Próbáljátok ki az időzített sütést. Reggelre finom meleg kenyeretek lehet.

...

vagy talán már ki is próbáltátok? Lehet. A bejegyzésed már több, mint 2 hetes. :D

Puszi, Andi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails