2010. február 2., kedd

Ezek történtek mostanság!

Jó régen írtam, és most azt sem tudom, hogy hol kezdjem. Rengeteg minden történt mostanság. Kezdem megszokni az új munkahelyem, és ott is kezdenek megszokni. Szerencsére egyre több feladatot kapok, mert eddig csak unatkoztam. A tanulás is megyeget, illetve muszáj neki mennie. Azt hiszem kezdem átlátni, hogy mikor mit is kell csinálni. Ez mondjuk biztató a vizsgára nézve! :-)
Természetesen itthon is zajlik az élet. Például ma van Karcsival a 8. házassági évfordulónk. Mivel mi egy szeleburdi család vagyunk, ezért ünneplés helyett az én drága férjem ma horkolás vizsgálatra megy. Felszerelnek rá egy ketyerét, ami mérni fogja, hogy mennyit, hogyan, és különben is minek horkol. Jó lenne, ha tudnának ellene tenni valamit, mert én időnként megőrülök tőle. Vannak éjszakák, amikor egyszerűen 1 percet sem tudok aludni, és reggel fáradtabb vagyok, mint este voltam.
Vasárnap pedig Karcsi elvitte Cintiát az Állatkertbe a medve napra.  Azoknak a 14 éven aluliak akik viték magukkal a macijukat ingyenes volt a belépés. Na Cininél nem az volt a gond, hogy találjunk egy medvét, hanem az, hogy lebeszéljük arról, hogy mind a 6-ot elvigye! Végül Brumi lett a nyerő! Én sajna azért nem mentem velük, mert házimunka, mert tanulás, mert hideg van. Sok-sok képet készített a lánykám szám szerint 135 db-ot, ebbők kb 30 amit használni is lehet. Ezt még gyakorolnia kell, viszont nagyon lelkes. Azért egy csokorra valót átnyújtok nektek is! A kedvencem a behavazott teve. Amikor megláttam az jutott róla eszembe, hogy na ez az igazi lehetetlen! :-)
Még egy fotó: Ez pedig lánykám kreativitását tükrözi. Egyik nap eldöntötte, hogy épít egy robotot. Ez lett belőle. Wc papír gurigákból van összeragasztva. Az ötlettől a kivitelezésig minden a saját gyönyörű kis fejéből pattant ki. Mi már csak a végeredményt láttuk! Nézzétek meg, hogy milyen jól megoldotta a lába rögzítését!

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails