2011. március 20., vasárnap

Elkészült....

...a konyhám! Az én drága férjem egész héten csak ezért dolgozott, de az örömömet látva, azt mondta megérte! Szegénykémnek nem maradt bőr az ujjain, szétkalapálta a kezét, és össze vissza vagdosta a csempe, amikor leszedte.
A bútorokat és a gázfőzőlapot, villany tűzhelyt az IKEÁ-ban vettük. A szekrényeket, polcokat Karcsi szerelte össze. Ja a két sarokszekrényt én csavaroztam össze egyes egyedül a két szép kacsómmal! A pultot, a mosogatót és a két készüléket az IKEÁ-sok szerelték. Szerintem nagyon, de nagyon szép lett. Még nincs teljesen kész, mert a vízzárót és a lábazati burkolatot fel kell még szerelni, de ezek már nem fértek bele. Így is ma jóformán csak takarítottunk, de még van mit.  A bepakolással is van némi gondom, mert egyenlőre nem tudom mit hová tegyek, hol lesz kéznél, hol van útban. Na szóval lesz még mit csinálnunk.
Két képet mutatok, az első egy ilyen volt ilyen lett:

A második pedig egy kis összeállítás a bútorokról:



2 megjegyzés:

margom írta...

Nagyon szép lett a konyhád! Használd egészséggel és főzzél benne sok finomat a családnak.

Cinó Anyci írta...

Nekem nagyon tetszik az új konyhád!
Jó főzést, jó sütögetést kívánunk! :)
Puszi Edina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails