2011. március 2., szerda

Elmaradások

Na ezek vannak bőven! Minden nap elhatározom, hogy most írni fogok, aztán rendszeresen elmarad, mert minden fontosabb, mert ehhez idő kell. Gondolataim összeszedni, képeket válogatni, stb....
Most itthon vagyok szabin, mert Szilvesztert kísérem (lelki támasz leszek) felvételizni. Ő ugye most 8. osztályos és középiskolát választottunk. A héten 3 szóbelire megyünk. Szerintem ez kicsit megterhelő a gyerekeknek, de most ilyen rendszer van. 4 iskolába jelentkezett, ebből 3-ba behívták. Az utóbbi napok történései miatt élek a gyanú perrel, hogy a 4.-be is, de a postás tán azt a papírunkat is elkummantotta. Történt ugyanis, hogy 2 napja felhívott a fiam osztályfőnöke, hogy az egyik suliba visszament a papír, címzett ismeretlen felirattal. A gyerek neve is kint van a postaládán, és már kapott is névre szóló levelet, sőt ebből az iskolából is jött már értesítés. Szóval 3. napja próbálom elérni azt aki a leveleket hordja szét. Szeretném megkérdezni, hogy miért is kapja a fizetését? Ha elkummant valamit, ami miatt a gyerek lecsúszik valamiről, komolyan megtépem.
Közben túl vagyunk a gyerekek szülinapján. Cininek ugye volt csajos bulija, Sziszim nem akart srácos bulit. Mondjuk nem dőltem kardomba emiatt. Így legalább nem kapta szét a lakást pár tini. :-) Cserébe viszont szerveztem egy családi bulit a Trófea étterembe, amit mindkét csemetém nagyon szeret. Ide hívtam meg a rokonokat. Nagyon jól éreztük magunkat, sokat nevettünk, hülyéskedtünk. Szerencsére jó humorú családom van.
Ja és van még egy olyan történetem is, hogy csak na! Történt ugyanis, hogy kolléganőmmel elmentem a Auchan nevezetű üzletbe. Nem szoktam ott vásárolni, így nem is tudom, mit hogy szoktak ott csinálni. Míg a barátnőm válogatott én nézelődtem és arra lettem figyelmes, hogy az egyik ott dolgozó hölgyike leszedi az árcédulát a polcról, majd a dobozkájából elővesz egy AKCIÓ feliratú kis táblát, abba becsúsztatja az előzőleg kiszedett árat, és így visszateszi a polcra. Ezt kb. 6-8 terméknél megcsinálta. Én meg álltam ott mint akinek hiányzik pár kereke. Komolyan tátott szájjal bámultam. Na ez az igazi parasztvakítás!!!!! Ezért vigyázni az akciókkal!!!!!

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails