2011. július 23., szombat

Azt mondják........

arról, hogy a pasik udvariatlanok lettek mi nők tehetünk, mert nem várjuk el tőlük, sőt cikinek tartjuk. Na jelzem ÉN nem vagyok ezek között a nők között, sőt kifejezetten zavar, ha egy hímnemű egyed bunkón viselkedik. Én bizony elvárnám, hogy előreengedjenek, hogy kinyissák az ajtót, hogy felsegítsék a kabátomat, stb... Szerencsére Karcsi nagyon-nagyon udvarias, ha együtt utazunk lesegít a járműről, le és fel segíti a kabátomat, kinyitja nekem az ajtót, meg a többi. Ő még tudja, mint ahogyan én is, hogy ez nem ciki, hanem tisztelet a gyengébbik nem iránt. Tehát csajok igenis várjátok el a fiúktól, hogy udvariasan viselkedjenek Veletek! Hátha rájönnek a pasik, hogy sokkal, de sokkal jobb véleménnyel leszünk róluk!

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails