2009. november 10., kedd

A radír

Tegnap délután mentek Ciniért az iskolába. Ő már messziről elkezdett futni felém, és a kis arcocskáján láttam a szomorúságot. Ahogy egyre közeledett, észrevettem, hogy már sír is. Nagyon megijedtem, mi lehet a baj. Mondta, hogy az egyik osztálytársánál látta napközben a radírját, és hiába kérte nem adta vissza. Mivel a kislány még pont ott volt szépen megkérdeztem tőle, hogy mit tud a radírról. A lány teljesen merev arccal és boci nagyságúra tágított ártatlan szemmel közölte, hogy nála nincs. Kicsit később a tanító néni is kérdezte, ekkor már azt mondta a tanári asztalra tette. Közben megjött a lány anyukája is. Mi 3-an tanító néni, Cini
és én felmentünk a terembe megkeresni a radírt. Anyuka utánunk jött. Mikor elmeséltem, hogy mi történt nekem esett, hogy mit akarok azzal a 20 Ft-os radírral és különben is Cini tavaly eltörte a hajszárítójukat. Ez persze nem igaz, és már tavaly is volt egy csatája az osztályfőnöknek az anyukával ezzel kapcsolatban. Szó szót követett anyuka elviharzott. Mi a teremben kipakoltuk Cini táskáját, hátha mégis ott van, meg megnéztem a padjában. Nem telt el 2 perc és anyuka visszajött, kezében a lányom radírjával, hogy szétszedte a lánya táskáját és benne volt. Most majd előveszi a gyereket, meg szétszedi, meg minden. Nem győztük mondani a tanító nénivel, hogy erre semmi szükség. Hazafelé az utcán hallottuk, hogy üvölt a lányával, zengett a lakótelep. Sajnálom a kislányt. Cinivel megbeszéltük, hogy ezentúl semmi ilyesmit nem visz be a suliba ne adjunk okot arra, hogy eltűnjön. Azért nagyon szomorú vagyok, hogy a lányomnak azért kell gagyi dolgokkal az iskolában dolgoznia, mert a jobb felszerelésének egyszerűen lába kél. :-(
Ja és mielőtt felmerül a kérdés, hogy miért ilyen nagy ügy a radír. Azért mert Cini gyűjti őket!Cinella

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem gagyi ügy!
és egyébként is, egyik nap radír, másik nap 1 színes, aztán a zsírkréta és alig két hónap után lehet megint kiadni egy kisebb vagyont!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails