2009. november 7., szombat

Vendégeink voltak


Ma itt volt nálunk vendégségben a keresztanyukám férje, és az élettársa. Ez azért nagyon nagy öröm számomra, mert mióta keresztanyukám meghalt (2008 január), azóta csak 1x láttam Lacit. Hiába hívtam, telefonáltam. Kicsit olyan érzésem volt, hogy kerül engem, pedig én nagyon szeretem. Nagyon sok mindent köszönhetünk neki. Pl. apukámat is ő beszélte rá anno, amikor lakást vettünk, hogy a jelzálogot igenis rá kell tenni a lakására, ennyivel kötelessége segíteni nekünk. Szóval nagyon hiányzott már Laci. Persze a keresztanyukám is hiányzik, de ő már velünk van a szívünkbe mindörökké.



Ma pedig megismerhettem Katit, akivel Laci mostanság él. Nagyon kedves, jókedvű hölgy. Jókat beszélgettünk, nevettünk. Örülök, hogy jól megvannak. Remélem mostantól ismét sűrűbben, láthatom őket.



Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails