2009. november 14., szombat

Sziszi a Hős!

Ezzel a bejegyzéssel szerda óta tartozom a fiamnak! A történet az, hogy cintia logopédushoz jár, de ugye ezek az foglalkozások mindig olyan agyatlan időpontban vannak ami a dolgozó anyáknak nem kedvez. Cini 3/4 3-tól 1/2 4-ig van a logopédusnál, én meg fél 4-ig dolgozom, tehát fikizailag lehetetlen, hogy el tudjam vinni. Itt jön a képbe Sziszi a Hős! Elment a húgáért az iskolába, majd átkísérte a logopédushoz. Békáson a túloldalon van, mint ahol mi lakunk. Az utolsó méterekre telefonos segítséget kért, de nagyon ügyesen odaértek. Megvárta, míg végez, és elindultak hazafelé. Igen ám, de szerdánként Cininek fél5-től-fél6-ig művészi tornája van. Ezért éppen csak hazaértek letették a táskát és kísérhette vissza a suliba a tornára. Szegénykém úgy elfáradt, mire hazaért, de megcsinálta! Nagyon büszke vagyok rá!!!!!!!!!! Megbeszéltem vele, és anyuval is, hogy ezentúl Ő viszi Cinit a logopédushoz, viszont anyu megy érte, és viszi vissza a suliba a tornára. Én meg rohanok haza Cinusért a suliba! Hát ennyi a történet! Köszönöm Szilveszter, hogy ilyen sokat segítesz nekem! Nagyon szeretlek! :-)


Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails