2009. december 10., csütörtök

Megdöbbentem!

Ma Szilveszterrel elmentünk a postára, hogy feladjuk a japán nyelvtanfolyamának első leckéjét. Elöttünk az ablaknál egy anyuka állt mellette a kislánya. Első döbbenetem itt jött ugyanis a kb 2 év körüli kislányon a legújabb divat szerinti márkás ruhák voltak, a kezében egy rózsaszín kis napszemüveg, melyet a lányka úgy tartott, hogy az egyik szára a szájában, mint a nagyoknak. Magamban azt gondoltam, jaj, de helyes. Következő döbbenet a kislány körmei sötétbordóra voltak lakkozva. Ez már Szilveszteremnek is feltünt, hazafelé meg is jegyezte. A harmadik és egyben legnagyobb döbbenetem viszont akkor jött, amikor már indultunk kifelé a postáról. Ez a kislány anyukájával beállt egy másik sorba is, hogy ott mi történt nem tudom, de mielőtt kiléptünk a postáról ezt hallottam teljesen tisztán és hangosan a kicsi lányka szájából: a picsába. Szilveszter ekkor hangosan felszisszent, és megkérdezte tőlem, hogy anya ezt hallottad? Igen hallottam, és azóta sem tértem magamhoz! Nem mondom, hogy mi itthon néha nem mondunk csúnyákat, de az biztos, hogy az enyimek ilyesmit és olyan mennyiségben nem hallanak itthon, hogy ezt használják is bárhol. Cintia a tesóra is rászól, ha néh-néha csúnyábban találna beszélni. Miután kaptam már levegőt a döbbenettől Sziszi megkérdezte, hogy felteszem-e a történetet a blogomra. Én eleinte csak hümmögtem, majd azt mondtam, hogy még nem tudom, mert én ilyesmit leírni is szégyellek. Ja senki ne gondolja rólam, hogy nem mondok csúnyát, de sajnos szoktam, de csak akkor, ha nagyon feldúlt vagyok, viszont igyekszem akkor is arra, hogy nem legyek nagyon alpári. Számomra ebben az volt az igazán megdöbbentő, hogy ilyen kicsi gyerek mondta, aki még közösségbe nem igazán jár, tehát nagy valószínűség szerint otthon hallhatta.
Azért ilyenkor büszke vagyok a gyerekeimre, hogy ők nem káromkodósak!!!!!
Cinella

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem Te belegondoltál közben abba is, hogy ha két évesen így öltözködik, lakkozza a körmét, és még így is beszél, mi lesz később??? De vannak nők, akik majmokat nevelnek, nem gyereket...

vikimano

Cinella írta...

Vikimano nagyon jól látod a helyzetet. Nekem is pont ez jutott eszembe!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails