2009. december 20., vasárnap

Sok(k)minden

Annyi minden történt, hogy úgy érzem nem is csak egy hét történéseit fogom leírni.A hét elején még semmi érdemleges  nem volt. Munka suli, mint általában. Szerdán tanfolyamra mentem, csütörtöktől viszont szabin vagyok, na ekkor kezdődtek az őrült napok. Idén úgy hangoltuk össze Karcsival, hogy mindketten itthon lehessünk, együtt vásároljunk, takarítsunk, készüljünk az ünnepre, meg tényleg ketten legyünk egy kicsit. Délelőtt elvittük Hópihét a dokinénihez és megkapta a mikrochipjét, így már regisztrálva van. Ha netán elveszne, már haza tudják hozni! Közben kaptam egy nagyon fontos telefont. Erről majd pár nap múlva fogok bővebben írni. Szóval el kelett rohannom, viszont Ciniért 3-ra menni kellett a suliba, mert fél 5-re a Hagyományok házába kellett vinnem, néptánc próbára. Éppen, hogy odaértem Cinusért a suliba, és csak annyi időnk maradt, hogy hazarohantunk leraktuk a táskáját és irány a próba. Ott elég nagy fejetlenség volt. Fél 5-től fél 7-ig próbálatak, majd kezdődött az előadás. Cinusék viszonylag hamar színpadra léptek, nagyon helyesek voltak. Sajnos a nagy rohanásban elfelejtettem a fényképezőgépet. :-( Miután a kicsik lejöttek a nagyok léptek fel. Cinus odajött hozzán, és mondta, hogy nagyon fáj a feje és a torka. Előadás közben ezért leléptünk. Kb. 9 órára értünk haza. Itthon Cinus már nagyon kis bágyadt volt, és meleg. Lázmérés után 38,4. Panadol, alvás. Péntek reggel dokinéni. azt mondta vírusos torokgyulladás, de nem vészes, alig piros a torka és a nyirokcsomók sincsenek megdúzzadva. AB-t nem kapott, szerencsére. Torokfertőtlenítés, és láz esetén csillapítás. Napközben egészen jól volt, de estére megint belázasodott. Vacsi után Panadol, majd alvás. Kb. fél óra múlva nagyon élesen felsírt, és fájlalta a jobb oldalát, azt mondta, hogy nem tud mozogni. Karcsi kiszedte az ágyából, és próbálta vigasztalni, ekkor elkezdett hányni. Hát mit mondja, tetemes mennyiség jött ki belőle. Persze én rögtön beparáztam, hogy vakbélgyulladás. Miután kijött belőle minden, meggyugodott, és lefeküdt aludni. Szombatn a hasa már nem fájt, és azóta sem, pedig többször kérdeztem. Így a vakbélgyula kiesett (szerencsére, nem igazán örültem volna egy műtétnek). Szombat napközben Anyuval volt a csajszi, mert Karcsival közösen elmentünk vásárolni. Még pont a nagy havazás előtt hazaértünk és a lakás melegéből csodáltuk, ahogy egyre fehérebb lesz a környezetünk. Sajna Cinus estére megint belázasodott, de Panadol után szépen végigaludta a éjszakát. Ma egész nap itthon voltunk, és egy fél órára vitte le Karcsi Cinust szánkózni. Eddig szerencsére láztalan, jó kedvű, és eszik rendesen. Remélem karácsonyra teljesen meggyógyul. Szóval eddig 2 nap telt csak el a szabimból, de már hulla fáradt vagyok, és még sehol sem tartok. Ez a betegség nagyon keresztűlhúzta minden számításunkat. Hétfőn anyós jön felvigyázni Cinusra, mert még van mit intéznünk.
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails