2009. december 4., péntek

Mindenféle


Már jó régen nem írta, de nem történt semmi különös a családdal, csak a szokásos, suli, munka, itthoni munka. Ezt a monotonitást a tegnapi nap annyiban törte meg, hogy Cintia ismét megvált egy fogincától. Ez a művelet nálunk sosem egyszerű. A tegnapi foginca már annyira lógott, hogy szinte csak a gondolat tartotta, de hiába kértem, hogy fogja meg és vegye ki, nem akarta. Amúgy kis vagány a lány, de ez a fogügy, ez katasztrófális. Ilyenkor iszonyatosan hisztis, pánikolós lesz. Vacsorázni sem volt hajlandó. Mikor elküldtem zuhanyozni, mondtam, hogy addig ne jöjjön ki, amíg a foga nincs a tenyerében, mert én így nem engedem lefeküdni, nehogy éjjel véletlenül kiessen és lecsússzon a torkán. Cinus a füdrőkádban nekiállt öblögetni, és lám a foginca kiesett! :-) A képen a kiesett 5 db foginca látható. Jelzem MIND!! tejfog. A vonalzó a méretek miatt van ott! Szilveszternek is ilyenek voltak az alsó metszőfogai, tehát ezt az én családomtól örökölték.


Más: Elkészült pár Luca-napi vásárra szánt munkám. A tanító néni kért meg rá, hogy készítsek pár darabot, mert szerinte ezt szívesen megvennék. Remélem igaza lesz. Számomra ez mindenesetre nagy megtiszteltetés, hiszen alig pár hete kezdtem el varrni.
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails